Folyamatirányítás demo mobil klienssel

vakbarát
Regisztráció | Elfelejtett jelszó
E-mail cím
Jelszó
 
hu | en
Tekintse meg új honlapunkat.
"Sohase ígérj többet, mint amennyit meg tudsz tenni."

Loyolai Szent Ignác

Szolgáltatások

Process Coordinator demó Process Coordinator demó

A Demó használatával díjmentesen kipróbálhatja a Process Coordinator mobil klienst. A kliens iPhone, iPad ...

Process Coordinator szolgáltatás Process Coordinator szolgáltatás

Folyamatai összetett feladatstruktúrákból állnak? A körülményektől függően többféle lefutás is lehetséges? ...

Rendszertervezés Rendszertervezés

Szakértelmünk és tapasztalataink segítségével képesek vagyunk komplex vállalati rendszerek kialakí...

Egyedi fejlesztések Egyedi fejlesztések

Egyedi szoftverfejlesztési projektjeink a feladat felmérésétől az éles átadásig terjednek. Saját kompeten...

Informatikai tanácsadás Informatikai tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásunk keretében vállaljuk információs rendszerek felmérését, fejlesztési koncepciók ...

Terméktámogatás Terméktámogatás

Terméktámogatási szolgáltatásunk keretében az általunk fejlesztett rendszerek teljes körű supportját biztosítj...

Process Coordinator demó

Process Coordinator demó

A Demó használatával díjmentesen kipróbálhatja a Process Coordinator mobil klienst. A kliens iPhone, iPad készülékeire az App Store-ból, Android rendszerű készülékeire a Google Play-ből letölthető.

De előtte olvassa el a Demó ismertetőjét...

Mire való a Process Coordinator?
A Process Coordinator egy olyan folyamatirányító szolgáltatás, amely akár mobil klienssel, akár számítógéppel az interneten keresztül elérhető. A Process Coordinator segítségségével távolról is irányíthatja és felügyelheti vállalkozása, vállalata folyamatait.

Mire való a Process Coordinator Demó?
A Demó használatával okos telefonon (iPhone-on, iPad-en és Android rendszerű készülékeken) ki lehet próbálni egy egyszerű mintafolyamat lefutását.

Milyen mintafolyamatot mutat be a Demó?
A Demó egy egyszerűsített lakásfelújítási folyamatot mutat be. Ezt a folyamatot szemlélteti a következő ábra.

Mit jelentenek az egyes elemek a Demó folyamatábráján?
- A kékszegélyű téglalapok FELADATOK-at jelölnek (pl. Villanyszerelés), amelyeket a folyamat során végre kell hajtani. A feladatok lehetnek pár percesek, néhány órásak, vagy több naposak is. A feladatok azonosítását megkönnyíti a sorszámuk. A feladatokat a felhasználók hajtják végre.
- Az összekötő nyilak a feladatok egymástól való FÜGGÉS-ét jelölik (pl. az 40. és 45. sorszámú feladatok csak akkor jelennek meg a felhasználók számára, ha a 30. feladat befejeződött). Másként fogalmazva a nyilak azt adják meg, hogy mi az adott feladat megjelenésének FELTÉTELE.
- A fekete szegélyű téglalapok VAGY illetve ÉS kapcsolatot jelentenek a FELTÉTELEK KÖZÖTT.
- A pontozott vonalak közötti vízszintes sávok a MUNKAKÖRÖK-et jelölik (pl. Kőműves). A feladatok munkakörökhöz tartoznak. Adott feladat csak azoknál a felhasználóknál jelenik meg, akiknek a munkakörébe tartozik.
- A rombusz DÖNTÉSI PONT-ot jelöl. A döntési pont mindig egy kérdés, amelyre többféle válasz is adható és a választól függően folytatódhat tovább a folyamat.

Vannak-e még további elemek a Demóban?
A Demóban lehet még ADATOK-at megadni, illetve bizonyos feladatok befejezéséről a Demó felhasználója ÉRTESÍTÉS-t kap a saját készülékére. Ezeket az elmeket szemlélteti a következő ábra.

Hogyan lehet kipróbálni a Demót?
A Demó kipróbálásához le kell tölteni a telefonjára, táblagépére a Process Coordinator klienst. iPhone, iPad esetén az App Store-ból, Android alapú készülék esetén a Google Play-ből lehet letölteni.

Process Coordinator - Informa Kft.

Get it on Google Play

Hogyan lehet elindítani a Demó folyamatot a letöltés után?
Koppintson a „Demó üzemmód” gombra, és néhány másodperc múlva megjelenik az Ön számára generált Demó folyamat.

Hogyan lehet kilépni a Demó folyamatból?
Koppintson a „Beállítások” (fogaskerekek) ikonra, majd a „Kijelentkezés” gombra.

Félbe lehet-e hagyni a Demó folyamat kipróbálását?
Igen, bármikor kiléphet a Demó folyamatból. Miután újra belép, onnantól folytathatja a munkát, ahol abbahagyta.

Milyen funkciókat lehet kipróbálni a Demó folyamatban?
- Feladatok kezelése
A feladatok tényleges végrehajtását mindig a felhasználók végzik. Egy feladat akkor jelenik meg a Demó folyamatban, ha a feltételei teljesültek (például az előző feladat befejeződött). A megjelenő feladat elkezdhető, azaz „Indítható” állapotba kerül. Egy „Indítható” feladat tényleges elkezdését rákoppintással, majd „Elindítással” kell jelezni a Process Coordinator számára.

Elindítás után a feladat „Futó” állapotba kerül. Egy „Futó” feladat tényleges befejezését rákoppintással, majd „Befejezéssel” kell jelezni a Process Coordinator számára.

Befejezés után a feladat „Befejezett” állapotba kerül és eltűnik a képernyőről. A feladatok megjelenésének, indításának és befejezésének időpontjairól naplóbejegyzések készülnek a háttérben. Az állapotváltozásokhoz kapcsolva adatok jelennek meg.

- Adatok kezelése
A Demóban lévő egyes feladatokhoz minta adatok tartoznak, amelyeket a feladatok kezelése során lehet megadni, módosítani vagy megnézni.

- Értesítések fogadása
A Demóban lévő néhány feladat (20., 65., 80.) befejezéséhez értesítés (Push Notification) tartozik, amelyet a háttérben lévő Process Coordinator szolgáltatás automatikusan elküld a Demó használójának a készülékére.

Hogyan ér véget a Demó folyamat?
A „90. Építkezési folyamat lezárása feladat” befejezése után vége lesz az adott Demó folyamatnak. Ekkor már csak a munkakörök látszanak a képernyőn. Kilépéshez koppintson a Beállítások (fogaskerekek) ikonra, majd a Kijelentkezés gombra.

Ha véget ér a Demó folyamat, akkor hogyan lehet újra kipróbálni?
Miután kilépett a Demó folyamatból („Beállítások”, majd „Kijelentkezés”), ismét koppintson a „Demó üzemmód” gombra, ekkor új Demó folyamat kezdődik az Ön számára.

Hogyan lehet saját folyamat irányítására használni a Process Coordinatort?
Amennyiben felkeltettük érdeklődését és az alkalmazást szeretné használni saját folyamatainak irányítására, kérjük, keressen bennünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- informa@informa.hu
- 00 36 74 565 670
- 00 36 30 277 3685

A kapcsolatfelvétel után az Önnel való egyezetés alapján meghatározzuk és felmérjük azt a folyamatot, amelyet irányítani kíván. A felmérés után egyedi ajánlatot adunk, amely alapján megrendelheti az Ön testre szabott Process Coordinator szolgáltatását. Folyamatának feladatait az okostelefonjára telepített kliens segítségével interneten illetve mobil hálózaton keresztül érheti el. A szolgáltatás működéséhez szükséges hardver és szoftver környezetet az Informa Kft. biztosítja.

A Process Coordinator szolgáltatás részletes ismertetése itt tekinthető meg: http://www.informa.hu/process-coordinator-folyamatiranyitas-mobil-eszkozzel.html

 

 
Vissza + Lap tetejére +

ujma

  Magunkról | Termékek | Szolgáltatások | Hírek | Partnerek | Kapcsolat | Ügyfélszolgálat
Online marketing tanácsadó: STandard-Team Kft. Honlapkészítés, keresőmarketing, keresőoptimalizálás: Abfox kft