Szuperasszisztens
Virtuális munkatárs, akitől mindig lehet kérdezni
Versenyelőny a Szuperasszisztenssel
A Szuperasszisztens a következő lehetőségeket kínálja vállalata számára:
Hatékony belső tudástár építése
A Szuperasszisztens segítségével a vállalat könnyen és hatékonyan építhet egy olyan belső tudástárat, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsan és egyszerűen elérjék a szükséges információkat, növelve ezzel a produktivitást és a hatékonyságot.
Speciális Asszisztensek létrehozása
A Szuperasszisztens rendszeren belül az egyes téma-területek számára önálló virtuális szakértők, úgy nevezett Asszisztensek definiálhatók és konfigurálhatók.
Ezek Asszisztens objektumok nevesíthetők és specializálhatók a kiválasztott téma-terület szerint.
Automatizált tartalmi feldolgozás
A Szuperasszisztens dokumentum feldolgozási logikája automatikusan indexeli és értelmezi a feltöltött dokumentumokat, biztosítva, hogy azok gyorsan elérhetők és felhasználhatók legyenek.
Ez lehetővé teszi a dolgozók számára, hogy könnyen megtalálják a számukra releváns információkat, minimalizálva a kereséssel töltött időt és növelve a munka hatékonyságát.
Intelligens csevegőablak
A Szuperasszisztens központi felülete egy intelligens csevegőablak, amelyen keresztül a felhasználók könnyen és intuitívan léphetnek kapcsolatba a rendszerrel.
Ezáltal magyar nyelvű írott beszélgetés formájában kommunikálhatnak a Szuperasszisztenssel, gyors és pontos válaszokat kapva kérdéseikre és kéréseikre. A dialógus során a rendszer kontextusban marad a felhasználóval, ezzel növelve az általa adott válaszok érvényességét.
A Szuperasszisztens használatának előnyei a vállalat számára
Idő- és költségmegtakarítás
A Szuperasszisztens gyorsítja a tudástárakba feltöltött információk kinyerését, ezzel munkaidőt takarít meg és szakmai kompetenciát szabadít fel.
Hatékonyságnövelés
A különböző Asszisztensek definiálásával és paraméterezésével az adott téma-területre vonatkozóan specifikusabb és hatékonyabb lesz a rendszer válaszadási képessége.
Versenyképesség növelése
Az AI bevezetése nem csupán technológiai fejlesztés, hanem stratégiai előny is. A Szuperasszisztens bevezetése egyben jelzi a vállalat innovációs elkötelezettségét is.
Nagyobb munkavállalói elkötelezettség
A Szuperasszisztens által nyújtott könnyű és egyszerű hozzáférés a tudáshoz javítja a dolgozók munkavállalói élményét és elégedettségét.
Javul a munkavégzés megbízhatósága
A Szuperasszisztens segítségével a munkatársak magabiztosabbak és határozottabbak lesznek a saját szakterületükön.
Betanulási idő csökkenése
A Szuperasszisztens használatával a helyettesítés és az új munkatárs betanítása gyorsabban megoldható, mivel a felhalmozott tudás egyszerűbben elérhető.
További kérdése van?
Írjon nekünk!
Informa Számítástechnikai és Szolgáltató Kft.
Telefon
+36 74 565 669
+36 30 277 36 85
Cím
Székhely:
1117 Budapest, Szerenád u. 4. "A" ép 12. em. 2.
Telephely:
7200 Dombóvár, Árnyas u. 28.