A Koordinátor rendszer egyedülálló megoldást ad az összetett vállalati folyamatok emberi közreműködést igénylő feladatainak tervezéséhez, irányításához és naplózásához.
Koordinátor 4.0
Mi a Koordinátor? – A Koordinátor egy olyan feladat ütemező és végrehajtató rendszer, amely többféle szinten és átfogóan támogatja a sokszereplős és sokfeladatos munkavégzést, többek közt az egyik fontos felhasználási területe az IT üzemeltetés irányítása.
Mi jelent az, hogy többféle szinten támogat? – A rendszer közvetlenül is irányíthatja a munkatársak munkáját, ugyanakkor „elvihető” az automatizmus irányába is (például batch fájlok futtatása, állományok feldolgozása, e-mailek küldése és fogadása, AS/400-as jobok kezelése, mindez bővíthető).
Mi jelent az, hogy átfogóan támogat? – A rendszer segítségével az egymástól független és különálló platformok feladatai is összehangolhatók.
Mi a Koordinátor célja? – A Koordinátor célja a folyamatkezelés-, a munkairányítás- és naplózás hatékonyságának növelése és megbízhatóságának a javítása.
Hogyan növeli a hatékonyságot a Koordinátor? – A rendszer irányítja a munkatársak munkáját, automatizálja a végrehajtást, naplózza a működést, továbbá automatikusan értesíti az érintetteket.
Hogyan javítja a megbízhatóságot a Koordinátor? – A rendszer tervezetté teszi a végrehajtást, követi a munkát. Nincsenek véletlenül elmaradt feladatok.
Milyen haszna van a Koordinátornak? – A Koordinátor haszna, hogy növeli az ellenőrzöttséget, csökkenti a működési költségeket.
Hogyan növeli az ellenőrzöttséget a Koordinátor? – A rendszer pontosan nyilvántartja a felelőségi köröket és teljes körűen naplózza az feladatok elvégzését.
Hogyan csökkenti a működési költségeket a Koordinátor? – A rendszer segítségével gyorsíthatók és optimalizálhatók az üzemeltetési folyamatok, így csökkenek a ráfordítási idők.
Milyen információt ad a Koordinátor a vezetők számára? – A rendszer a pillanatnyi feladatok révén mutatja az üzemeltetés aktuális állapotát, illetve riportok révén tájékoztatja a vezetőket.
Milyen módon képes a Koordinátor kommunikálni más rendszerekkel? – A rendszer állományok és e-mailek feldolgozásával képes adatokat átvenni más rendszerektől, továbbá állományok futtatásával, e-mailek küldésével, AS/400-as jobok hívásával képes adatokat átadni más rendszereknek.
Mióta működik a rendszer? – A rendszer több mint tíz éve működik, nyolc nagyvállalat használja vagy használta, jelenleg a negyedik verziója van forgalomban.
Referenciák: Groupama Garancia Biztosító, MKB Bank, PSZÁF, Erste Bank, Generali Biztosító, Richter Gedeon Rt., CIB Bank, FHB Bank
|