Koordinátor - IT üzemeltetés támogatás

vakbarát
Regisztráció | Elfelejtett jelszó
E-mail cím
Jelszó
 
hu | en
Tekintse meg új honlapunkat.
"Sohase ígérj többet, mint amennyit meg tudsz tenni."

Loyolai Szent Ignác

Termékek

Koordinátor Koordinátor

A Koordinátor rendszer egyedülálló megoldást ad az összetett vállalati folyamatok emberi közrem...

Revizor Revizor

A Revizor rendszer átfogó funkciókat biztosít a vizsgálati tevékenységek, auditok tervezésére, értékelé...

SAM SAM

A System Acces Manager rendszer központi, egységes, a vállalat minden rendszerére kiterjeszthető jogo...

Képzésszervező Képzésszervező

A Képzésszervező rendszerünk képes a szervezet munkatársainak speciális képzési igényeit nyilvántartani.

TÉR TÉR

A TÉR egy olyan központi teljesítmény értékelő rendszer, amely a munkavállaló feladata...

Koordinátor

Koordinátor

A Koordinátor rendszer egyedülálló megoldást ad az összetett vállalati folyamatok emberi közreműködést igénylő feladatainak tervezéséhez, irányításához és naplózásához.

Koordinátor 4.0

Mi a Koordinátor? – A Koordinátor egy olyan feladat ütemező és végrehajtató rendszer, amely többféle szinten és átfogóan támogatja a sokszereplős és sokfeladatos munkavégzést, többek közt az egyik fontos felhasználási területe az IT üzemeltetés irányítása.

Mi jelent az, hogy többféle szinten támogat? – A rendszer közvetlenül is irányíthatja a munkatársak munkáját, ugyanakkor „elvihető” az automatizmus irányába is (például batch fájlok futtatása, állományok feldolgozása, e-mailek küldése és fogadása, AS/400-as jobok kezelése, mindez bővíthető).

Mi jelent az, hogy átfogóan támogat? – A rendszer segítségével az egymástól független és különálló platformok feladatai is összehangolhatók.

Mi a Koordinátor célja? – A Koordinátor célja a folyamatkezelés-, a munkairányítás- és naplózás hatékonyságának növelése és megbízhatóságának a javítása.

Hogyan növeli a hatékonyságot a Koordinátor? – A rendszer irányítja a munkatársak munkáját, automatizálja a végrehajtást, naplózza a működést, továbbá automatikusan értesíti az érintetteket.

Hogyan javítja a megbízhatóságot a Koordinátor? – A rendszer tervezetté teszi a végrehajtást, követi a munkát. Nincsenek véletlenül elmaradt feladatok.

Milyen haszna van a Koordinátornak? – A Koordinátor haszna, hogy növeli az ellenőrzöttséget, csökkenti a működési költségeket.

Hogyan növeli az ellenőrzöttséget a Koordinátor? – A rendszer pontosan nyilvántartja a felelőségi köröket és teljes körűen naplózza az feladatok elvégzését.

Hogyan csökkenti a működési költségeket a Koordinátor? – A rendszer segítségével gyorsíthatók és optimalizálhatók az üzemeltetési folyamatok, így csökkenek a ráfordítási idők.

Milyen információt ad a Koordinátor a vezetők számára? – A rendszer a pillanatnyi feladatok révén mutatja az üzemeltetés aktuális állapotát, illetve riportok révén tájékoztatja a vezetőket.

Milyen módon képes a Koordinátor kommunikálni más rendszerekkel? – A rendszer állományok és e-mailek feldolgozásával képes adatokat átvenni más rendszerektől, továbbá állományok futtatásával, e-mailek küldésével, AS/400-as jobok hívásával képes adatokat átadni más rendszereknek.

Mióta működik a rendszer? – A rendszer több mint tíz éve működik, nyolc nagyvállalat használja vagy használta, jelenleg a negyedik verziója van forgalomban.

Referenciák: Groupama Garancia Biztosító, MKB Bank, PSZÁF, Erste Bank, Generali Biztosító, Richter Gedeon Rt., CIB Bank, FHB Bank

 
Vissza + Lap tetejére +

ujma

  Magunkról | Termékek | Szolgáltatások | Hírek | Partnerek | Kapcsolat | Ügyfélszolgálat
Online marketing tanácsadó: STandard-Team Kft. Honlapkészítés, keresőmarketing, keresőoptimalizálás: Abfox kft