Koordinátor

Folyamatirányító rendszer

A rendszer, ami irányít és összehangol

A KOORDINÁTOR a következő lehetőségeket kínálja vállalata számára:

Feladatkezelés

Feladatok intelligens kezelése

A Koordinátor figyelembe vesz számos olyan eseményt, amely a feladatok elvégzésére hatással van.
Például: az idő múlását, e-mailek érkezését, állományok keletkezését, adatok értékének módosulását, feladatok állapotának változását, újabb nap indulását.

Ily módon képes tetszőlegesen összetett feladatrendszer feladatait ütemezetten és intelligensen kiosztani az érintett felhasználók számára.

Interakció más rendszerekkel

A Koordinátor képes információkat fogadni más rendszerektől, továbbá információkat küldeni más rendszerek felé.

A más rendszerekkel való kapcsolatok révén a Koordinátor alkalmas arra, hogy különböző platformok működését összehangolja.

Többek között képes e-mail fogadásra, web service hívásra, Jira task létrehozására, vagy Oracle script futtatására és a kapott eredmény feldolgozására.

SAM_tulajd1
SAM_tulajd1

Feladatok automatizálása

A Koordinátor – a feladatok megfelelő állapotaihoz kötve – képes többféle automatikus műveletet megadott sorrendben elvégezni. A műveletek használatával a feladatok robotizáló objektumokként is működhetnek.

Ilyen műveletek lehetnek például a különböző batch file-ok futtatása, más feladatok állapotának megváltoztatása (pl. indítás, vagy befejezés), adatok értékének módosítása, e-mailek küldése.

A Koordinátor által elvégezhető műveletek köre bővíthető, ily módon az automatizálás tovább növelhető.

Naplózás és riportolás

A Koordinátor a feladatokkal kapcsolatosan minden tevékenységet személyhez kapcsolva logol, ily módon hitelesített digitális naplózást valósít meg.

Ennek megtekintéséhez különböző riportokat biztosít, amelyek Excel formátumban is lementhetők. A kapott riportok további elemzéseket tesznek lehetővé, ami javítja működés áttekinthetőségét.

SAM_tulajd1

A KOORDINÁTOR használatának előnyei a vállalat számára

Költségcsökkentés

A rendszer jelentősen gyorsítja a folyamatok lefutását, ezzel mérhető munkaidőt takarít meg, továbbá szakmai kompetenciát szabadít fel.

Ellenőrzöttség

A folyamatok végrehajtása és állapota mindig a Koordinátor ellenőrzése alatt van, így az akadályok időben elháríthatók, a károk megelőzhetők.

Hatékonyság

A Koordinátor folyamatosan figyeli a környezetét, így azonnal reagál a folyamatra hatással lévő eseményekre, ezzel kiküszöböli az üresjáratokat, a feladatok késését vagy torlódását.

Biztonság

A Koordinátor monitoroz minden ütemezett feladatot, értesít a késésekről, vagy a folyamat elakadásáról, ezzel segíti a vállalat megbízható működést.

Minőség

A Koordinátor használatával a helyettesítés és az új munkatárs betanítása hatékonyan megoldható, ily módon a rendszer javítja a munkavégzés minőségét.

Automatizáltság

A Koordinátor beépített műveleteinek segítségével képes feladatokat elvégezni a felhasználók helyett, ezzel emberi erőforrást szabadít fel.

További kérdése van?

Írjon nekünk!

Informa Számítástechnikai és Szolgáltató Kft.

Telefon

+36 74 565 669

+36 30 277 36 85

Cím

Székhely:
1092 Budapest, Kinizsi u. 21-25. IV. em.

Telephely:
7200 Dombóvár, Árnyas u. 28.